3-րդ շրջանի ամփոփում մայրենի առարկայից 5-րդ դասարան

Ես ունեմ Մայրենի առարկայի բաժին, որտեղ տեղադրում եմ իմ աշխատանքները։

Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ 2023

Ղազարոս Աղայանի օրեր

Ղազարոս Աղայանի օրեր, Վաճառականի խիղճը: Ղ. Աղայան, Ապրիլի 10, Խիղճ, Հնարագետ ջուլհակը, Ղ․ Աղայան «Հնարագետ ջուլհակը», Մանուկ-խան, Ղ․ աղայան․ Մանուկ-խան։

Տերյանական օրեր

Կարծես թե դարձել եմ ես տուն…, Մանուկ-խան։

Թումանյանական օրեր

Նվարդ Թումանյանի հուշերն իր հայրիկի մասին, Թումանյանական ֆլեշմոբի ամփոփում, Հ. Թումանյան «Հսկան» , Թումանյանական ֆլեշմոբ, Հ.Թումանյան Ինքնակենսագրություն, Հ. Թումանյան. Մայրը, Թումանյանական բառերի բառարան, Թումանյանական բառերի բառարան, Վարդը Վ. Գյոթե թարգմանությունը՝ Հ. Թումանյանի, Այցելություն Հովհանես Թումանյանի թանգարան, «Խելոքն ու հիմարը»։ Հովհաննես Թումանյան, Իմ երգը, «Հսկան» բալլադի բառարան, Արծիվն ու կաղնին, Անբախտ վաճառականները, Արև և լուսին։

«Ուսումնական գարուն»

Ճամփորդապատումներ

Չարենցի ծննդյան օրը Չարենցի քաղաքում․․․

Ճամփորդապատում

Հյուսիսափայլ TV

Շաբաթվա հաղորդավարներ՝ Սյուզանա Սարգսյան, Արմեն Բադալյան, Սյուզաննա Մխիթարյան

Հյուսիսափայլ ռադիո

«Հյուսիսափայլ» ռադիոյի այս թողարկմանն առաջարկում ենք լսել հատվածներ կոմիտասագետ, երաժշտագետ Արթուր Շահնազարյանի հետ հանդիպումից․․․

Մասնակցեցինք ուրբաթ համերգին, որի պատասխանատուն էր Հյուսիսային դպրոցը։ Նաղագիծը այստեղ։

Ստեղծագործական աշխատանքներ

Խիղճ, Ինչքան աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս, Ձմռան և Գարնան ճամփորդությունը։

Մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբերին։

Ճամփորդապատումներ

1․ Չարենցի ծննդյան օրը Չարենցի քաղաքում․․․

2․ Ճամփորդապատում

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով