Բնագիտություն. ուսումնական 3-րդ շրջանի ամփոփում

Ես այսօր կպատմեմ իմ 3-րդ շրջանի մասին, ես ունեմ Բնագիտություն բաժին որտեղ տեղադրում եմ իմ բոլոր բնագիտության դասերը: Օրինակ Մաքուր պահենք մեր օդը, Մեր Երկիր մոլորակը. օզոնային շերտ, Երկրի օդային հագուստը, կատարել եմ Բնագիտական փորձ, Չրերի օգտակար հատկությունները, Խնայե՛նք բնական պաշարները, Ջուրը, Բնագիտական փորձ, Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ, Լույս և ձայն, Ուսումնական գարուն, Հողը, Հողը բնագիտական փորձ Ջուրը, Զատկածեսն ընտանիքում 2022, Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը, Բակտերիաների դերը բնության մեջ, Ծաղկանոցների ավելացում, Երկրագնդի բույսերը և կենդանիները, Խնամում եմբույսերը, Ինչ է տնտեսությունը և Օձերից պաշտպանվելու եղանակներ:

Ինձ բոլոր նյութերը շատ են դուր եկել ինձ, բայց Օձերից պաշտպանվելու եղանակներ թեման ինձ ավելի հետաքրքիր էր և ես կարծում եմ, որ այս գիտելիքը, որը ես ձեռք բերեցի ուսումնական 3-րդ շրջանի ընթացքում ինձ պետք կգա թէ՛ բակում թէ՛ ընտանիքում թէ՛ շրջապատում:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով